tisdag 24 november 2009

Nu är ju mor & far här, så trevligt! Det är ju bara jag och Elis som är uppe med tuppen förstås...de sover fortfarande och lär väl göra det ett litet tag till ;) Som alltid när de är här ber jag min kära mor att laga min favoriträtt "Kyckling med ris & curry" *mumma* så det får jag ikväll. Då jag införskaffade mig glöggmuggar igår funderar jag på att skaffa hem lite glögg oxå...Speciellt den med kakao ;P låter gott, gick in på systemet sida för att se om den fanns i stan, så det får nog bli en sväng dit sen och köpa på sig en sådan...

Har tränat, det var jobbigt...har satt upp motståndet nu, så jag orkade bara i 10 minuter...Men det kändes att det tog det med. Kanske ska ta och flytta ut CT från garaget och ha den vid TV:n så kan man träna på kvällen istället.

Har inte blivit så mycket smycken de senaste dagarna men jag väntar in lite materialleverans *väntar med spänning på mina nya saker* och kära vänner, så tror jag att det snart kommer in lite nya beställningar oxå ;) Då jag glatt kan meddela att hjärtramen som ni ser under Mli´s smycken har jag fått tag i 5 stycken till - så nice!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar