lördag 28 november 2009

Lördagskväll ♥

Ja vad har man hittat på idag då...lite smyckestillverkning, dels mina smycken i silver *som jag förövrigt är så j---a nöjd med* och lite andra smycken. De bilderna kommer upp imorgon...och för er som är intresserade av att se mina smycken så kommer jag i fortsättningen bara lägga upp dem på den andra bloggen. Denna blogg ska fortsättningsvis bara handla om oss och inte min hobby *ler* känner att det har blivit lite mycket av det här...och så blir det ju dubbelarbete för mig *hehe*

Måste berätta en kul grej med Elis, han är så himla duktig! Visst det säger alla barns föräldrar men vet ni vad han kan - ger man honom nappen i handen så griper han tag i den och försöker stoppa in den i munnen. Detta har vi gjort flera gånger med honom ;) *Mammas duktiga lille kille* Tycker att det händer nya saker varje dag med honom, han lär sig massa =)

Skall väl kolla robinson ikväll, annars är det väl inte så mycket som är bra på tv:n ikväll eller?!

Over and out - Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar