fredag 27 november 2009

Godmorgon ♥

Idag vakna Elis tidigt, 05.30 en hel halvtimme tidigare än han brukar *ler* Det är riktigt skönt att han sover hela natten :) för jag är mer utvilad...(Jag är en person som behöver mycket sömn) När jag var gravid, precis innan lillfisen kom, kunde jag sova 14 timmar - jag vet, det är rätt mycket.



Idag ska vi på babymassage och så tänkte jag dra en snabb runda över stan också. Måste ha dregellappar till plutten, för han dreglar så...Förhoppningsvis kommer brevbäraren med saker jag behöver idag...Jag har nämligen en ganska stor beställning jag ska göra, 5 halsband har en person beställt - Me like . Bra att folk förstår att det är fina julklappar *wink wink**skratt*. Idag har jag varit duktig och tränat oxå...fast jag var inte sugen, men för att inte tappa sugen måste man!!!Annars kommer man bara med ursäkter till slut och så är man tillbaka på ruta ett...



Nej nu har plutten vaknat och vi ska busa lite nu, men vi hörs senare



Tack och hej leverpastej /Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar