torsdag 26 november 2009

Snart advent ♥

Ja idag ska jag nog göra det lite julfint här hemma, byta lite gardiner och sätta upp ljusstakar, stjärnor och sådant. Så man kommer in i lite julstämning ;). Igår blev det ingen träning - dåligt av mig men jag får väl skylla på att jag var så trött på morgonen och ville hellre sova en stund än träna - men då tänker ni, hon kunde gjort det på kvällen - men det orka jag inte heller *hehe* Men idag ska jag passa på när Elis sover. Kanske dubblar tiden så jag jobbar ihop för missen igår...hehe...Lillfisen är vaken nu så det får väl bli nästa gång han sover.

Förresten, Grattis Linda Martnell som fyller år idag! Nej nu vill Elis att vi ska hitta på annat, men vi ses nog en sväng i eftermiddag med!

Tack och hej leverpastej

1 kommentar:

  1. Tack så mycket va gullig du är.. Om det är till någon tröst så har inte jag heller tränat (fast på 2 dagar) så i kväll får vi skärpa oss o köra dubbelt.. *visslar* Kram på dig !

    SvaraRadera