lördag 5 november 2011

Jag gjorde slag i saken...

Sitter just nu med färg i håret och kommer förhoppningsvis vara brunett när jag är klar, vill INTE att det ska bli grönt ;) hoppas det blir fint iallafall :)

Nattningen av Elis har gått bättre nu, dessa två dagarna och även middagssovningen. Det är Marcus som har lagt Elis alla dessa gånger. Eftersom Elis är en riktig mammagris tror jag att han tycker det är jobbigare när jag går ner efter nattningen, ja vi får väl se när det blir jag som lägger honom hur han reagerar då. Men vi förklarar för honom att vi är här och vi ska också sova, fast lite senare. Vi här även pratat med honom om hans rum om det är något där han tycker är otäckt, men vi kom inte fram till nåt. Han har även en nattlampa så det inte blir så mörkt. Ja vi får se hur det går.

Imorgon ska Marcus ut och fiska igen, får väl hoppas att de kan få nån blank...

Nej nu är det snart dags att tvätta ur hårfärgen så får vi se om jag kan visa mig ute eller inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar