måndag 31 oktober 2011

Sådant intresse...


Ja att man kan vara så intresserad av grävmaskiner, traktorer och lastbilar. Imorse när vi skulle hoppa in i bilen stod det en liknande grävmaskin som den Elis har på bilden på gatan. Självklart var vi tvungna att kolla på den innan vi hoppade in i bilen för att bege oss till dagis. Elis tyckte den var riktigt kul...

Dock vet jag inte riktigt vad det är med min lille kille just nu när det gäller dagis, ibland pratar han redan hemma att han inte vill till dagis och ibland när vi är där gömmer sig bakom mig och säger inte dagis...om det bara är en period eller om det hänt något. Får nog ta och prata med personalen om det tror jag...

Ska snart ge mig iväg för att hämta honom, sen ska vi hem till Anna och Ebba och umgås lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar