onsdag 2 november 2011

Inspirerad...

Ja skulle vilja börja göra lite smycken igen, men just nu är det tiden som är det som håller igen lite...Men tror jag ska ta tag i det och beställa hem lite saker, dock har jag ju ganska mycket grejs i min smyckeslåda...Men det hade varit kul...

Idag var vi på tummen en stund på eftermiddagen och Elis lekte av sig rejält, han har ju inte varit på dagis på två dagar så det behövde han. Men imorgon ska han dit igen och jag och Leah ska antagligen förbi Charlie och kika lite på lille Arvid...Marcus har tagit komp från jobbet och ska ut och fiska, skitfeske på dig Älskling <3

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig redo för sängen...bara väcka prinsessan och ge henne kvällsmålet innan sängen hägrar...Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar