söndag 20 juni 2010

Segsöndag

Japp idag har vi bara slappat, blev rätt sent igår...vi hade påhälsning av polisen i trägårn inatt...såg hur det lyste i vid vägen och var tvungen att kolla, ja då var de i vår kuperade trädgård och leta efter en person som gjort nåt dumt...men den var inte i vår trädgård som tur var...tyckte det var lite obehagligt att de var här och leta...nån obehörig som smyger omkring...vi låste ordentligt när Anna och Gustav hade gått :)

Till midsommar ska vi umgås med min familj, ska bli riktigt nice! Kanske ska hitta på lite lekar till midsommar och fixa lite snapsvisor...det har varit på min lott ett tag och jag tycker bara det är kul att fixa och dona med det...men får se om jag hinner...Tror jag och Elis ska ta en sväng över till Karlstad i veckan och kolla lite oxå ;)

Nu ska jag luta mig tebax en stund sen blir det kvällen - lika bra och komma i säng i tid då Elis brukar vakna mellan 6-7 på morgonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar