lördag 19 juni 2010

oj då...

Har redan skrivit 500 inlägg...Men som ni kanske märkt blir inte bloggen uppdaterad så jätteofta...känner inte att jag har den tiden att sitta  och skriva och berätta vad vi har hittat på...men jag ska försöka bättre mig lite, det är ju rätt skönt att kunna skriva av sig lite :) Men dagarna går åt att leka, busa och mysa med Elis och sedan när han sover vill man kanske fixa och dona lite eller bara sitta ner en stund och inte göra nåt.

Idag ska vi hälsa på Elis farmor som är på sjukhuset efter en stor operation, det var ett tag sen Elis träffa henne så det ska bli skoj! Sen ikväll får vi besök, Anna och Gustav kommer hit på middag och vi ska bjuda dem på trerätters så i eftermiddag ska det förberedes lite och så ska jag kika på Vickans och Dannes bröllop kl 15.25 så klart ;)

Det händer så mycket med Elis just nu...han bubblar på med massa snack och det är så härligt att lyssna på det...han har redan blivit 75 cm lång och är 9120 gram tung...vår stora lilla kille...

Nu ska jag ta och plocka lite i hemmet så det är fint tills ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar