onsdag 23 juni 2010

Idag så var vi ju ner till järnvägsparken en stund, Elis sov först en stund sen fika han leka lite i sandlådan, det tyckte han var kul! Sen i eftermiddags så sov vi en stund båda två så nu är jag ju inte trött, så det blir säkert att vara uppe tills Älskling kommer hem, han tar ju komp imorgon så vi kommer iväg på morgonen, så då kan ju jag sova lite i bilen ;)
Sist när vi var nere så gjorde ju Elis morfar honom en bysse...den tycker han mycket om.

Här är Elis nya vagn, tror ni jag är något nöjd :) Jajamensan! Väldigt lättkörd!
Elis och jag var till IKEA i fredags och köpte lite saker till hans rum, då passa
jag på att köpa denna tunneln och han tycker det är kul att krypa i den...
Det händer så mycket med lillfis nu, han förflyttar sig längs med vardagsrumsbordet
och står han där och håller sig och jag sträcker armarna åt honom så stapplar han till mig...tänk att han snart kanske kommer gå...och ställer sig på alla fyra och kikar uppochner med huvudet...tycker inte det var längesen han kom upp på min mage alldeles nyfödd...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar