onsdag 23 juni 2010

Trött...

Ja att man aldrig lär sig, kom ju i säng alldeles för sent igår så trött idag, men ikväll SKA jag gå och lägga mig i tid!

Igår vred jag till knät så jag har ont i det, vet dock inte vad som hände men ont gjorde det och fortfarande öm i det! Som sagt blir det järnvägsparken med Elis idag på förmiddagen för vi vill ju träffa alla tummenkompisar. Sen fixa det sista inför färden till stugan - ska bli kul att träffa familjen! Så jag kommer isäng i tid idag ;)

Till veckan som kommer, kommer det en leverans från Ikea, ska bli skönt att få fixa till här hemma och att Elis rum snart blir klart så han kan flytta in dit. Tror han sover bättre i ett eget rum, innedörrarna som vi beställt kommer nog oxå då :)

Nu är det dax för byte av bajsblöja men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar