söndag 14 mars 2010

Lite söppigheter...

Ja, prata med far igår och mamma mår kass, jätteont i magen så hon låg hela dan igår....inte särskilt bra när de skulle komma upp och vara barnvakt åt Elis när jag jobbar...Så nu har jag fixat att Elis faster tar hand om honom om det blir så att mamma och pappa inte kan komma...*Tack så jättemycket Madde & Pasi* De kommer in till stan imorgonoch tar honom här - det är ju bra så han är i hemmiljö, men ska de ta honom på tisdag (lång dag 8.30-16.30) så kanske de hämtar honom här så får jag hämta honom i rudskoga, det blir en riktig lång dag för mig, men det får ju gå...På tal om lillkillen så sover han fortfarande och kl är 7.30...tyvärr kunde ju inte jag fortsätta sova - men det är skönt att han får sova lite...Ska till bäckhammar nu på fm, Elis ska få träffa farmor och farfar....Annars blir det nog en lugn dag...tvätta lite...ta fram jobbgrejor etc...

Tänk att Anna Bergendahl gick och vann....undrar om folk tycker det var fel låt som vann?! Men hon fick ju flest av folkets röster så...Jaja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar