torsdag 18 mars 2010

Då så...

Sista jobbdagen och det har varit jättekul, men ska bli skönt att bara få vara hemma och vara mamma nu, så det blir lite som vanligt...fyra timmar idag sedan har jag jobbat färdigt. Nice!

Har graverat på ett första armband och det var lättare än vad jag trodde - skrev "att alltid vara en smula barn - det är att vara vuxen" lite gulligt tyckte jag ;) detta ska jag dock ge bort till Pia på jobbet då hon har gett mig så mycket till Elis från Elliot och för att hon är en sådan bra pedagog oxå! Hoppas hon blir glad! Två armband kvar och på dessa ska jag nog göra nåt till mig själv...

Nu har lilleman somnat igen och det brukar han ju inte göra så här på morgonkvisten - men han får sova, mitt lilla hjärta. Så får jag tid att fixa lite...

I helgen blir det nog att fixa lite i Elis rum och så ska jag pyssla lite - har ju kommit lite på efterkälken med det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar