torsdag 18 mars 2010

Helg!

Nu är det skönt att det är "helg" fast jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle bli...Men det kommer väl..*ler* Imorgon ska jag åka och storhandla, får väl se vilken butik som jag är sugen på...var på coop med morsan och oj vad folk det var där...Hoppas det inte är så mycket imorgon fm...hatar att trängas...åker i sådana fall till Netto, där har de oxå en del och speciellt grönsaker - betydligt billigare än coop, nu när vi har handlat på coop har matkontot fått höjas lite för en del varor de har de dyrare än vad Maxi var...Saknar mitt Maxi...

Mamma köpte en jacka och en pyjamas till lillskrutt när vi handlade innan...han blev så söt i det :) *Tack mamma*

eller jo lite trött och sliten är jag nog...kanske blir en tidig kväll...Det bara kom över en nu...
så nu måste jag nog stö mig lite i soffan...tjingelingan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar