onsdag 17 mars 2010

2 dagar kvar...

Med jobb, en lång och en kort...har varit helt ok att jobba men saknat Elis massor har jag gjort *mitt lilla hjärta* Tror han saknat mig med :) Så resten av mammaledigheten ska jag bara njuta av min lilla gullunge - sen blir det full fart när jag börjar jobba i september...Har en del sjuka barn på tummen så jag hoppas verkligen inte jag får hem nåt så lillskrutt blir sjuk...Men jag spritar händerna och byter outfit när jag kommer hem så forhoppningsvis går det bra....

Sedan är det så att jag är arg...på en människa som nog inte vet vad hon håller på med, styrs och ställs säkert av människor i hennes närhet...Hon gör en i min närhet väldigt ledsen. Så jag är så arg så jag skulle vilja skrika, men hon kommer inte få rätt, det känner jag på mig....GGRRRrrrrrrrrr j**** i****!!!!!

Nej nu över till annat, blir nog lite målning i helgen - vi ska ta tag i Elis rum och försöka vad det färdigt, i allafall målning och dylikt. Sedan bygger Marcus grindar och ska fixa till trappan så den inte är ett orosmoment längre, det blir bra det! Nu dax för frukost...

1 kommentar:

  1. hur går det för mormor och morfar då? Får dom något gjort mer en elisen? kram minna

    SvaraRadera