måndag 16 november 2009

Ullared

Japp blev inspirerad av programmet på tv så jag kommer försöka fixa så någon följer med mig dit ;) Innan jul hade jag tänkt...Har snackat med syrran så får vi se vad hon svarar, om hon vill hänga på...åker man från henne behöver man ju inte gå upp mitt inatten :/ för det var ett tag sen jag var på ullared..typ 8 år sedan eller mer...


Imorgon ska vi till tummen och hämta CT för vi hade inget släp idag utan vi får låna ett imorgon...NICE...så man får börja träna bort lite av fläsket *hehe*


Idag har lillkillen ätit bra och nu sover han för natten, så går vi upp när Mackan går upp på morgonen...så man får bra med sömn, bara man kommer i säng i tid. Nu har jag lite koll på vad jag ska ge alla i julklapp, nu bara till den stora frågan vart och hur ;) Elis fick prova sina nya Me and I velourdress men lite stor var den än, men snart...
Visst är han bara för söt! *Mamma älskar dig, Elis ♥ *



Vi hörs imorgon vänner, nu blir det TV en stund sen sängen...

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Värt att förstora o rama in du =)

    SvaraRadera
  2. Gud va söt han var i dräkten.. Min passade jätte bra till tjockis fia ;-)

    SvaraRadera