söndag 15 november 2009

Ja du...

Funderar på vår elräkning...hmm...räkningen var på ca 3000:- för 2 månader och vi har ju inte direktverkande el, utan vattenburen värme. Så jag kollade upp vår räkning för föregående år för samma månader, den var på ca 1000:- hur f*n kan det skilja så mycket...De har ju bytt elmätaren och jag har ju läst i tidningen om hur det skiljde så mycket för nån annan oxå, så Marcus ska ta och ringa vår elleverantör och ifrågasätta. Visst, vi har golvvärme i badrum och tvättstuga nu men det genererar inte 1000:- mer i månaden...lite skumt tycker jag det är...

Idag har vi haft en riktig slappardag, bara tagit det lugnt och myst tillsammans hela familjen - härligt. Imorgon skall vi åka förbi tummen har Marcus lovat för att hämta crosstrainern så man kan börja träna lite ;) Nej nu ska jag återgå till mina älsklingar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar