onsdag 18 november 2009

Ny dag - Nya möjligheter

Idag kände jag mig utvilad när vi hela familjen gick upp vid tio i sex, vi har ju tagit hem CT och i morse prova jag den. Då min kondition är lika med noll typ - så orka jag bara 5 minuter sedan vart jag helt slut....Söpp...Men kör man lite varje dag så bygger man ju upp konditionen och tillslut så orkar man ju mer ;) så träning varje dag nu framöver!

Idag ska vi väl antagligen gå till Anna en sväng om hon har tid med oss och få lite fika ;) ska lämna smycken till henne som hon beställt oxå. Igår kom det jag hade beställt och jag pysslade lite, det kommer upp lite senare idag. Det är något helt annat än det jag gjort innan. Hoppas 2 mm stansarna kommer idag med, så man får testa och se hur det blir med dem. Ska få svar av syrran ang ullared idag med, hoppas hon är på! På fredag kommer Carolina L hit på fika, trevligt :) och sedan efter det ska jag och Elis på babymassage - MYSIGT! Ska bli spännande och se vad vi ska göra. Här är han lille draken, *älskar*

Visesvälieftermiddagnärsmyckenakommitupp;)P&KpåEr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar