torsdag 19 november 2009

Jo då...

Idag vakna Elis inte som han brukar, utan han vakna kl 3 inatt...vi gick upp och han fick mat, sedan gick vi och la oss igen och sov till kvart över 8. Det var nästan bättre än att sova hela natten och gå upp kl 6. Jag kände mig mer utvilad imorse iallafall. Träningen med CT går bra, jag och en tjejkompis har bestämt att vi ska peppa varandra så vi använder den x antal minuter varje dag. Vi ska börja lugnt med det, det är ju bra då min kondis suger...På den CT jag har kan man kolla hur långt, hur många kalorier man förbrukar, tid, puls under tiden man använder den så det är rätt ok =) Jag kommer lägga upp här på sidan hur min träning går och hur många minuter jag har gjort etc. Kanske tråkigt för er att läsa men det är för min egen skull så jag själv ser hur det går ;).

Blir nog Ullared 7/12 med syrran, men det kan ändras pga syrrans jobb men vi får se...Ullared finns ju kvar även om jag inte åker dit ;)

Imorgon kanske en fd arbetskamrat från åtorp kommer förbi på eftermiddagen efter babymassagen, då ska vi ta en sväng ut till tummen oxå så hon får se vår fina förskola! Kul kul! Nej har jag annat att pyssla med!Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar