fredag 16 oktober 2009

Vi ser det snöar...

Inga minus idag, det var typ 4 plus när jag gick ut för att hämta tidningen....Sedan när Marcus skulle åka till jobbet så snöa det ;) Elis som var vaken, var jag ju tvungen att lyfta upp, så han fick kika ut och se sin första snö och vad han kollade. Idag kommer mamma och syrran, syster ska förstås vidare...hon ska jaga, men först ska hon få paket hon har faktiskt fyllt. Kanske får träffa Alexandra idag med, henne har jag oxå presenter till för hon har ju oxå fyllt. Annars blir det en lugn dag, kanske pyssla lite med smycken en liten promenix blir det nog också...

Var ju på IKEA igår och där hitta ja en del, de har ju plockat fram ganska mycket julgrejor...på ett sätt tycker jag det är mysigt för jag älskar julen men det kanske är lite tidigt...man kan väl börja i mitten av november istället...

Funderar på influensavaccinet, ska man ta eller inte. Jag är ju i riskgruppen på grund av min sfärocytos (sänkt immunförsvar) och det vore ju bra om man fortfarande får ut lite mjölk eftersom jag bilder ju antikroppar mot influensan om jag tar vaccinet och då får ju Elis dem med....Men men,läste i tidningen att det är tidigast den 28 okt vi får ta och frågan är ju om inte mjölken har sinat tills dess. Men är det så, så är det ju så...

Nej nu ska jag inte fundera så mycket..utan jag ska ta och krypa till kojs igen...Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar