onsdag 14 oktober 2009

Snart så


ska vi bege oss ner till stan jag och Elis...Har redan varit ute och gått en sväng då gick jag 3933 steg och nu ska jag ju till stan då blir det nog några till ;) I förmiddas när vi var ute och gick jag och Elis så gick vi runt i området här och kollade på alla husen och då inspirerades jag hur jag vill fixa till vår tomt till våren *glad* fast det kommer ju en vinter först men sen! Har en grej jag ska fixa på stan innan jag går runt på marken...och sedan blir det ju Pia...har en present till henne...Ni kan ju gissa vad det är *hihi*, hon har varit så snäll och gett mig grejor till Elis (hon har en son i 3 årsåldern,därav en massa grejor och vissa saker som vi fått låna och hon har en dotter oxå) Nej nu ska jag ta och packa med allt jag ska ha med mig ner till stan sedan beger vi oss ut på äventyr jag och Elis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar