onsdag 14 oktober 2009

Marken..

Ja fick reda på igår att det var marken idag så det blir väl dit en sväng innan jag ska till Pia, får se om det blir några inköp. Elis har ätit och jag pumpat ur, tror det börjar sina då det bara kommer mellan 10-35 ml var gång, men då pumpar jag ju bara 1 gång oxå...Blir en morgonpromenix här, dock är det -5 nu så det blir vinteroverall för lillen. Men förhoppningsvis är det lite varmare vid niosnåret. Ska försöka komma upp i 15000 steg om dagen, kan bli svårt men det är dock mitt mål ;) Så det är bara och köra....är lite sur då jag skrev detta inlägg för 10 minuter sen och det bara försvann för att internet krångla lite...men nu är jag noga med att spara det...Nej Elis sover redan och jag borde väl också krypa ner så man får nån timme till...

på återseende mli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar