torsdag 15 oktober 2009

Avtryck

Mmm det har jag och Elis pysslat med, det var inte det lättaste men så här blev det...Ett kul minne för Elis sedan när han blir stor....Jag har ju faktiskt min mage i gips från v 36+4 tror jag det var...som han oxå kan få om han vill ha sen...Igår var det marken en stund, hitta absolut ingenting. Gick sedan till Pia där vi fick fika, hon hade köpt jättegod korv på marken, men den missa jag, så där var vi en stund. Då Elis sov länge idag 05.33 så tänkte jag att ingen idé att krypa ner i sängen utan bättre att utnyttja tiden till att städa, tvätta och fixa. Så det gjorde jag till lillen ville vakna och gosa. Nu ligger han brevid och ögonen rullar på honom, lite trött då ;) MMmm bäst han vilar för vi ska ju över till karlstad sen till ikea och kolla lite...

Det är en fotoram och så ett fack där man lägger leran och gör avtryck, denna är köpt på jysk



Här sover Elis söt tillsammans med sina 2 "ninnisar" (Han la handen själv om kaninen, det är inte arrangerat)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar