tisdag 23 augusti 2011

Måste ta tag i...

Och bli en lite hälsosammare människa. Nu jävlar!!! Marcus har redan börjat för några veckor sen. Jag är sådan att jag dricker cola varje dag och gärna nåt sött till och så kan det gärna slinka med nåt mer sött. Är inte nöjd hur jag ser ut nu.

Jag tror att man skriver en mat/gotte lista vad man äter under en dag kan göra en starkare på att låta bli...jag är extrem med det söta jag äter, skulle platsa hos Anna Skipper när man sett vad vissa av dem äter som hon varit hos ;)

Så är ni fler som vill hänga på att blotta vad man äter och hur mycket man rör sig får ni gärna hänga på. Jag tror iallafall att en sån matdagbok kan stärka mig från att låta bli så imorgon ska jag ta tag i detta och blotta för er vad jag äter och hur mycket jag rör mig. Peppa mig gärna :) Ska på bröllop i mitten av oktober och skulle gärna ha gått ner 5 kg till dess...

Kom gärna med tips och idéer på maträtter!!!

1 kommentar:

  1. Jag peppar! Och är gärna med på matdagboken. Då vågar jag nog inte annat än att äta bra haha. Kram!

    SvaraRadera