måndag 22 augusti 2011

Gekås - Ullared

Jag längtar tills jag ska få åka dit och shoppa, har hittat deras blogg där de uppdaterar frekvent under dagen med shoppingtips, så jag kan säga att min shoppingslista fylls på ;) Har ni några tips på vad man "måste" handla när man är där...förutom bakplåtspapper ;) är jag tacksam för förslag...

Det gick hur bra som helst att lämna Elis idag, får hoppas att det fortsätter så....inget gråt utan direkt började han leka med traktorerna och lastbilarna. Han vinka t.o.m till mig när jag skulle gå...Han har även under sommaren och speciellt nu de senaste veckorna börjat babbla på som bara den...Pratar t.o.m. hela meningar ibland, men ibland när han vill säga nån riktigt lång mening får han inte riktigt till det och då förstår man inte riktigt vad han vill, men oftast!

Med Leah går det riktigt bra nu och magen hennes har lugnat sig, vi ger henne bifidus en gång om dagen så magen ska hålla igång så hon slipper bli förstoppad och ha ont...så nu är det inte så mycket skrik, nu är det mest när hon är hungrig, gjort nåt i blöjan eller bara vill ha lite närhet. Så nu är allt mycket lugnare och Elis tycker det är kul att vara storebror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar