lördag 4 december 2010

Julgala...

Ja igår var vi är Karlstad på Blue Moon bar på Julgala och jag tycker väl att det var sådär...förra året var det ju bara så mäktigt! Men rätt så bra artister i år, Rongedal, arvingarna, Elin Lanhto eller vad hon heter, E-type ( fast den sistnämda kan ju egentligen inte sjunga :-/....sen några jag inte kan namnet på. Vi hade bättre platser i år, precis vid mittscenen där de går ut och sjunger, fast det smolkades av fyllon så blev så påflugna mot artisterna precis framför våra platser så vi inte såg nåt...det var väl mest vid e-type framträdande, tycker ju faktiskt att vakterna skulle plockat bort dem, visst kort kan man gärna ta på sin idol, men vi hade faktiskt betalt bra för våra platser och då ska vi kunna se oxå....ja en liten suris är jag, men det står jag för!

Nu är det bus, städ och lek med Elis....Marcus är och fiskar....så nu ska jag fortsätta med det!

1 kommentar:

  1. va det en julfest, vilka va med? Alltid kul med uppträde och mat!!! m

    SvaraRadera