söndag 5 december 2010

Lite trött och så...

Men så känns det väl när man sovit för mycket oxå...kom i säng vid 22.15 igår och fick sova till 7.45 så man borde ju vara utsövd men jag känner mig bara seg...kanske vilar middag med Elis sen om jag inte piggnat till tills dess :-)

Måste kolla igenom vilka julklappar jag måste införskaffa med, det är inte många kvar iallafall och det känns rätt gött! Elis har så mycket leksaker så jag hoppas att de andra köper kläder till honom i julklapp strl 86 har han räkan, kan fortfarande använda vissa i strl 80 men 86 är det jag köper till honom nu!

På tisdag fyller min brorsdotter M år så vi får se vad hon ska få...hört nåt litet önskemål så det kanske blir nåt sånt vi får se....

1 kommentar:

  1. sk ulle be om önskelista till e men vi improviserade igår när vi var på klappjakt!så våra första julklappar är införskaffade!m

    SvaraRadera