torsdag 2 december 2010

Morgonstund har guld i mun...

Uppe tidigt idag...ska man hinna skrapa bilen, ge Elis lite gröt innan dagis 6.30 (så han står sig till 8.00 då de serverar frukost på dagis) ta på massa kläder ja det är -19 ute så måste man gå upp i tid...ska ju hinna ta hand om mig själv med ;)

Ida är det kort dag och det är skönt det...och idag ska jag och Anna, Elis och Ebba hitta på en sak...kanske skriver om det imorgon eller ikväll får se...

Tiden tickar på och snart är det jul, det kommer bara säga svosch så är det julafton. Min brorsdotter L ska ha barn 24 december är det beräknat, så jag hoppas hon föder snart så man kan snosa bebis när man kommer ner...eller att hon går över till 2011...ska bli kul att träffa dem i allafall...

Nej nu måste jag nog kolla till bilen om det snön/isen är smällt tillräckligt och väcka min lilla älskling, ha en bra dag på ER, för det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar