torsdag 9 september 2010

Uppe med tuppen...

Mmm är nu uppe så jag ska hinna vakna själv och göra mig klar innan jag ska väcka lilleman vid sex så vi hinner tills hans dagis tills 6.45....kom och tänka på tänk när det är snö ute och man skrapa bilen då med....oj då får man gå upp ännu tidigare...blää...tur att man jobbar kort dag. Kommer nog ha en trött Elis när jag hämtar honom 11.45...

Nu har han ju varit ifrån dagis i en vecka så lite tårar blir det nog när jag lämnar honom idag...mammas lille skrutt <3 får hoppas han inte har feber för då får jag ringa hem Marcus så får han ta det! Men så hoppas jag verkligen inte att det är! Dagis är stängt måndag på grund av att de har planeringsdag så då blir det för lilleman att hänga med till mammas jobb, tur att man kan lösa det så! Så nästa vecka blir det bara en dag för Elis på sitt dagis!

Nej nu ska jag inte söla bort tiden med att blogga, ha en bra dag vänner för det ska jag!!!

1 kommentar:

  1. dåligt m update men stackars din fot!!!!stackars farmor m som är sjuk!!! ha en bra helg, kram minna

    SvaraRadera