lördag 11 september 2010

Ska på kalas...

i Rudskoga i eftermiddag, Madeleine fyller 27 år idag och ska ha lite kalas med smörgåstårta och så...vi ses ju så sällan så det blir bara skoj att kusinerna (Elis, Eila och Stig) får ses lite! Syrran skulle ju ha kommit men med strul med den nya butikslokalen så var det massa som skulle fixas så hon kunde inte komma, synd för vi ses ju så sällan...

Ska få åka till Ullared med, åker dit i oktober, så inköpslista ska skrivas tills dess...men gått om tid...så det hinns med. Annars lunkar allt på som vanligt...måste bara berätta vad jag (andranamn klantarsle) gjorde....i torsdags efter att jag lämnat Elis, så ska jag gå ut från hans förskola och tänker att det är bara två trappsteg, men se nej det var det inte...det var tre...och jag stukar till foten och ramlar till marken som en fura...kan bara säga att det gjorde j*vligt ont, tur att det var så tidigt på morgonen så ingen såg mig...satte mig vid en av deras barnbänkar och orden som kom ur min var annat än fina....bild kommer komma på hur blått det är nu...fast den kommer över detta inlägg...Har ju stukat samma fot antal gånger tidigare så ligamenten eller vad det heter i foten är nog rätt uttänjda vid detta laget..tur att jag hade stödförband hemma....och värktablett fick jag ta med...stackars mig ;-)

1 kommentar:

  1. stackare, ser ont ut!tur att du inte kånkade på elis hade kunnat gå illa!kram m

    SvaraRadera