tisdag 7 september 2010

Hmmm...

Jobb idag mellan 14.30-17.30 lugn dag alltså...Igår hade vi det lite kämpigt med lilleman..han ville inte somna vid den vanliga tiden 19.30-20.00 utan kl 21.45 stängde han sina två blå, tänkte för mig själv att då kanske man får lite sovmorgon..men icke...imorse kl 7.00 vakna han. Inatt sov han lite oroligt med så jag fick gå upp till honom tre gånger....så jag är lite trött idag...Blir kvällen tidigt ikväll omvi får Elis att somna sin vanliga tid då...

Till helgen kommer syrran och hälsar på en sväng, ska bli trevligt, får se vad vi hittar på...Men hon vill nog till villingsberg för att plocka lite mossa och sådant till sin blomsterbutik. Nu ska jag nog hoppa in i duschen för ska ju till jobbet om en stund! Man blir lite seg med det när man ändå är hemma...så nu när han sover passar jag på...

Och förresten vet ni vad jag vill....Jag vill till Ullared och shoppa lite...nån som har lust att hänga med?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar