lördag 1 maj 2010

Jag har syndat...

Mmm vi hyrde film igår - Wallander vålnaden och den var rätt ok, tänkte hyra avatar men den var ju redan uthyrd...får se om den kommit in idag...så då köpte vi dricka och chips och dip....Men jag kan säga att det var inte lika gott som det har varit så jag åt inte speciellt mycket av det...och det som blev kvar det hällde vi ut och slängde...Nu har jag snart hållt med med det här i tre veckor och vågen den visar faktiskt på - 3 kg sen jag börja och jag känner det på kläder och ser att jag förändrats oxå...me like...så no candy fortsättningsvis, kanske en gång på helgen, men det var ju inte speciellt gott!

Idag ska jag och Elis till rudskoga och kolla in när kossorna släpps på vårbete, tror kossorna kommer hoppa och studsa och va rätt vilda så kameran åker med så får se om det blir nån bild sen :) Promenad blir det ju inte nu på morgonen men sen i eftermiddag får det bli ringvägen runt - ska försöka få med mig Anna på det så man har nån att chit-chata med... Elis är ju in direkt så talför *ler* Man får ju inte slappa till nu när det går så bra...30 dagar kvar till resan idag - det går undan! Nu blir det frulle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar