torsdag 29 april 2010

Idag började vi dagen som vi brukar ;) vi gick Ringvägen runt, gött att ha blivit så hurtig nu! Gör man det inte känns det konstigt, man har lixom vant sig nu att ta en daglig promenad...ska ge mig på abslidern om en stund och göra några sådana övningar, kan lova att det känns i magen dagen efter *ler*

Pratade med underbara Lina för en stund sedan och de är uppbjudna till oss kristihimmelfärds helgen och jag hoppas verkligen de kan komma! Hon skulle kolla upp det och jag håller en tumme att det blir av! Skulle vara riktigt kul, jag, Lina och Elis åker och shoppar och grabsen åker ut och fiskar med älsklings båt-ja vi får se om det blir av...

Var på föräldraträff i em det var info om barnomsorg och barnolycksfall, typ allt de prata om visste jag redan, men kul att träffa de andra barn och föräldrarna. Nu blir det abslider och sen lyxfällan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar