fredag 30 april 2010

Tradigt

Mmmm att mina nära och kära bor så långt bort! Vi har en del som vi ska fixa och dona med och jag tycker det blir svårt eller rättare sagt blir inte gjort så fort som jag hade velat...det är svårt att hinna med när man har en liten....Marcus jobbar 42,5 h på 4 dagar och nu behövs han ännu mer för de hinner inte riktigt med-många som vill ha husvagnar ;) Så jag vill inte pressa honom att detta och detta ska göras, han behöver ju ha helg och bara få va, kanske fiska lite så han kan varva ner...så då är det tråkigt att ni min familj bor typ 40 mil bort. Vi kan ju be Marcus syskon men de har ju oxå fullt upp. Har bett Anna att ställa upp nån eftermiddag så det hoppas jag hon kan snart ;)

Marcus fixar och donar lite nu, men jag vill ju oxå hjälpa till!

Imorgon ska jag och Elis nog åka till rudskoga och kolla när de släpper ut kossorna på vårbete, ja för Marcus han ska jobba några timmar han.

Xoxo E

1 kommentar:

  1. jag har svaret på all hjälp ni kunnat få flytta till SKÅNE!!!! vi har hur mycket tid och lust som helst!Vi saknar er oxå!Kramar Minna

    SvaraRadera