torsdag 1 oktober 2009

Läkarbesök

Snart ska jag och lillfisen åka ner till Bvc för Elis ska på läkarbesök idag - 2 månaderskollen. Ska bli spännande och se vad läkaren gör och sedan hur lång och hur mycket Elis väger nu.

Har upptäckt att man kan göra film på min dator, man tar olika filmklipp från kameran och sedan redigerar man dem och vips så får man en film....Har inte börjat än men ska ta och filma lilla hjärtat i olika situtioner så får vi som om det kan bli en kul film. Idag eller inatt var Elis trött...jag vakna 05.14 och lillen sov men då fick han allt gå upp för äta måste man göra en gång på "natten". Annars ser dagen lugn ut, jag borde städa lite men vi får se om jag gör det i eftermiddag...

Min lilla GODING *ler*

på återseende...uppdaterar nog i eftemiddag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar