fredag 2 oktober 2009

Hmmm

Man ska inte tro att man bara kan sluta pumpa rakt av sådär...hihi...Jag lät bli att pumpa igår kväll och tänkte ja det känns ju knappt nåt i pupperna så det går nog...och Marcus skulle gått upp inatt och mata Elis, men vi vakna till 03.45 Elis och jag....jag ganska öm i brösten och Elis hungrig då han inte åt fullt igår kväll. Så nu sitter jag och pumpar och Elis är mätt och belåten och ligger i vagnen och trycker, bajsar nog lite.

Var väldigt trevligt att fika med Charlie igår så det har vi bestämt att göra igen ;) Efter fikan igår så gick vi en sväng på stan. Jag har länge funderat på att fixa en bra vinterjacka, då jag är en frusen typ *ler* och jag hitta denna...dunfodrad både inuti och i luvan....typ som min goa peak performance, fast peaken går ju inte ner över rumpan...
Vad tycker ni?8848 Altitude
har ju öppet köp i 30 dagar, men tror nog att jag behåller den...

Idag ska Marcus och Malte åka mot sthlm...svärfar ska nog köpa båt, så Marcus är med som hjälp. Jag och Elis stannar hemma och umgås lite med Anna istället. Sedan blir det nog rudskoga och hälsa på Madde och Pasi när Mackan kommit hem. Klockan är 04.54 och inte som tiden nedan...kl står som den gör för att jag spara länken från igår... så datumet är den 3/10 oxå ;)

Vi ses!

2 kommentarer:

  1. jag tycker absolut att du ska behålla jackan. en jacka är ju mer en invistering än en utgift tycker jag. kram på er!

    SvaraRadera
  2. Å Den va skit snygg.. Absolut att behålla..

    SvaraRadera