onsdag 30 september 2009

Först kom hösten sedan vintern...suck

Ja då är det väl vinter nu -3 ute, tradigt....vi fick ju knappt någon sommar heller. Igår kväll var jag ute på nätet och kolla resor nästa sommar, jag tror det får bli någon resa till sommaren med lilla familjen till sol och bad ;) Turkiet har jag hört är fint och man kan flyga från Karlstad då...det är ju nära och bra :) Idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra så mycket, har en snuva som visar sig så här på morgonkvisten och på kvällen eller när jag nyser-bort med den! Anna kanske tittar förbi en sväng efter jobbet för att få sin dos av lilla Elis. När jag har pumpat så kommer jag gå och slagga igen....så det är väl bara att sätta igång och pumpa så man kan återgå till att få skönhetssömn..*skratt*

Var bara tvungen och lägga in en bild på lillkillen när han bara är 2 dagar gammal, vad de växer snabbt...nu är han 7 veckor -Min lilla sötis!

På återseende mli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar