torsdag 13 september 2012

Sjuk kille...

Dagis ringde mig på fm igår och sa att Elis inte var som han brukar, han sa att han hade ont i örat och att mamma skulle blåsa. Han var hängig och inte pigg och alert som han var när jag lämna båda barnen 6.30. Då det var körigt på mitt jobb med en borta så fick Marcus åka och hämta båda barnen. Och på detta blev Marcus oxå sjuk...Elis sov på eftermiddagen igår och idag trodde vi att han mådde mycket bättre men på em började han prata om ont i munnen och med lite förhöjd feber somna han redan 17.30 lilla gubben! Marcus fick ju ta karens och han sov till 10.00 idag och har varit mer hängig än barnen under dagen. Så på min första arbetsvecka fick jag vabba redan efter 3 dagar...Hoppas att Elis och Marcus kryar på sig nu under helgen. Blir ju söppigt med pengar med vab och karens för Marcus...

2 kommentarer:

  1. Hoppas de piggnat till. Kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Leah mår bättre, Elis lite hängig fortfarande men hoppas han är kry till måndag iallafall :)

      Radera