söndag 9 september 2012

Bra det där...

Att man kan blogga med telefonen, annars hade nog mina inlägg kommit mer sällan ;)

Ja då är det söndagskväll och jag börjar jobba imorgon efter en 15 månaders mammaledighet...visst som egen företagare är man aldrig helt "ledig" men nu blir det mer på allvar när man är på plats! Ska bli kul, får se hur kul det är på ons, tors när jag ska lämna barnen riktigt tidigt på dagis...kommer nog somna lätt både ons och tors kväll :) men det går det med!

Det blev en tur till Ikea idag för att fixa en matta till så nu är jag nöjd med hur det ser ut. Åh barnens dörr till "lekstugan" under trappen är på plats och barnen är supernöjda...

Nu ska jag krypa upp i soffan och se om det är nåt kul på tv...tjingelingan!

1 kommentar:

  1. fint det blev, och layouten på bloggen med nu när jag går in på datorn för en gångs skull och tittar. plippar ju annars jämt med fånen :)

    SvaraRadera