torsdag 24 november 2011

Trrrröööötttttt!

Ja idag ska jag ta med barnen till tummen, det skall tas enskilda kort, visst de la in det på hans dagis också men jag var sent ute och då var det bara kvällstider kvar, inte så kul att åka dit med en trött Elis...vi tog ju på jobbet förra året och de blev jättebra! Så hoppas på repris idag ;-)! Marcus tog lillan och gav henne ersättning nu när han gick upp, jag trodde hon skulle somna men istället låg hon och prata och jollra massa och bajsa såklart, så det var bara att gå upp med henne...att jag inte lagt mig igen är för att risken blir att vi sover för länge så jag inte kommer i tid till tummen. Men kanske kan sova en stund när Elis är på sitt dagis sen! Nu kanske jag ska passa på och fixa lite eftersom båda kidsen sover...så over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar