torsdag 24 november 2011

Imorgon bär det av...

Till Alexandra i Stockholm, Marcus och barnen är hemma och jag ska få ha en tjejhelg med min bästa vän! Åker på förmiddagen imorgon, så vi ska väl shoppa lite på eftermiddagen, har en speciell sak jag ska kolla efter som bara finns i Stockholm, blir det nåt köp kanske jag visar er ;) sen på kvällen blir det kanske utgång, lördagen tar vi det lugnt och på söndag eftermiddag kommer jag hem. Vet att jag kommer sakna mina tre hjärtan men det ska ändå bli lite gött att få sova en (ja det blir ju två) hela nätter...

Barnen har det bra med sin pappa så jag är lugn och kommer njuta av att bara kunna va, sen dröjer det tills jag och bästa Anna ska till Ullared innan jag är borta en natt från dem.

Snart ska jag väcka lillsnutta så hon får kvällsmålet sen ska vi ta kvällen. Allt är typ färdigpackat inför resan imorgon. Så innan jag far blir det massa mys med familjen...

Vad ska du hitta på i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar