tisdag 19 juli 2011

Välkommen lilla Leah!


Den 18/7 kl 9.16 kom vår lilla Leah 3650 gram tung och 52,5 cm lång! Hon skrek t.o.m innan dom hade fått ut henne ur magen. Så en pigg och alert tjej! Bröstet tar hon oxå, så det känns bra! Hon är väldigt lik sin storebror tycker vi både jag och Marcus. Antagligen får vi komma hem imorgon och det ska bli kul för jag längtar efter Elis! <3 tycker nog att jag mår helt ok efter kejsarsnittet, dock har jag en hemsk huvudvärk som jag inte riktigt vet vad den beror på...kan va ryggbedövningen men ska kolla lite med personalen...

1 kommentar:

  1. En kompis som fick en liten dotter för två veckor sen fick oxå huvudvärk, migrän x 100 sa hon. Det var en biverkning av att de stuckit fel vid ryggbedövningen. Hoppas det lättar snart! Kram o grattis igen till lilla prinsessan!

    SvaraRadera