söndag 17 juli 2011

Lite smått pirrig

Är jag nog...tänk imorgon kommer bebisen. Dagen som vi längtat efter är här då. Nu ska man bara kunna somna så man är lite utvilad inför morgondagen. Har skrubbat mig med sådan inför operationstvål och ska göra det igen innan vi åker in imorgon. Fastande ska jag oxå vara så från 22.00 så satte jag stopp, fast det är ju från 24.00 det gäller...så jag hoppas vi får komma till direkt när det är sagt vid 8.00 och att det inte kommer in nåt urakut så jag får vänta flera timmar. För jag får sådan halsbränna när jag börjar bli hungrig...

Ja imorgon blir vi då tvåbarnsföräldrar, ska bli riktigt kul och spännande...barn ger en så mycket kärlek...

Jag kanske uppdaterar nåt här, men om jag inte gör det förstår ni varför oxå...att jag inte har tid med er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar