lördag 22 januari 2011

Vet inte riktigt vilken bacill...

Som hoppa på mig igår...:-/ hade inte ätit ordentligt under hela dagen...var väldigt hungrig när jag körde iväg för hämta familjepizzan vi skulle äta. När vi satt oss till bords och jag druckit lite cola och tagit nån munsbit pizza får jag så ont i magen, inte kramp utan bara superont, jag lägger mig ner och efter en stund vattnas det i munnen, ni vet så där när man snart ska kräkas...jag sprang ut till toan och upp kom det lilla jag fått i mig....kändes som det gått över efter detta tar mig lite a-fil och går upp och lägger mig, nej då börjar det göra ont igen...in på toa igen....men sen inget mer...och sen sov jag 12 h till morgonen...Tror dock inte det var nån magbacill utan graviditeten som gjorde, min förkylning kan oxå ha ett finger med i spelet. Idag mår jag bra i varje fall :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar