torsdag 20 januari 2011

Bad...


GeoTagged, [N59.32005, W14.11437]

Lilleman badar lite...efter korv stroganoff och ris kände jag att han behövde det och som det lilla sjölejon han är så älskar han det!

Vi drog ner till stan efter mellis, kolla på reaskor till Elis på Bergqvist skor men inget som jag fastna för...dock handla jag lite kläder till Elis och en ny resväska till mig själv...en lime samsonite, det är ju bra att ha en resväska som syns och kanske inte så många andra har... ;-)

Denna helgen lär gå fort...även om jag är tidig imorgon så har vi planeringsdag på sön och sen är det ny vecka igen...nästa vecka är begravningen oxå...

Blir nog en tidig kväll igen som vanligt, fixa i ordning allt inför jobb imorgon, sen blir det liten stund i soffan innan sängen kallar :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar