måndag 10 januari 2011

Jag ska bli bättre...

På att blogga lite oftare! Tänkte ta och berätta en kul sak....om ni kikar nedanför texten bloggar jag läser och alla dessa bloggar, här till höger så ser ni att vår lille Elis ska bli storebror :) Har nu gått in i vecka 13 och mår väl lite bättre än jag gjorde första tiden...då vart jag sjukt illamående...vilket jag inte var med Elis...Kul ska det bli iallafall! Har fått tid för UL och ska iväg i mitten av feb och jag längtar...ska bli så kul!

Får se om det blir nån utlandsresa...för så mycket på Marcus jobb nu så vi får se om han kan få nåt ledigt...men det hoppas jag får det kanske det blir gran canaria nån vecka...

Nu blir det soffan en kort stund sen kallar sängen, tidig dag imorgon....

5 kommentarer:

  1. Grattis! ;-) Hoppas du får må bra resten av tiden nu då. Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh stort grattis! Va roligt! Har haft mina misstankar, underbart kul!

    SvaraRadera
  3. Härligt för Elis o bli storebror, stort Grattis igen !

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul. Mina misstankar har blivit bekräftade. Stort grattis till er alla!! Kram

    SvaraRadera