fredag 14 januari 2011

Hit går vår resa i mars...

Till det underbara Gloria Palace Royal, Playa de Amadores på Gran Canaria och vi valde All inclusive för att det ska bli lättare med Elis, jag tror det kommer bli jättebra! Längtar :) är väl ca 64 dagar kvar till avresa...

Snart ska jag bege mig till jobbet, jobbar sent fast inte jag som stänger dock. På Elis dagis hade de julgransplundring och skulle dansa ut julen så han fick komma dit en liten stund tidigare än vad han behövde, men han gillar sitt dagis och sina fröknar så så det gjorde honom säkert inget....

I helgen ska vi på kalas, lilla Eila fyller 4 år idag så imorgon ska vi dit och fira henne lite...Har köpt lite hello Kitty saker till henne så jag hoppas det blir bra födelsedagspresenter ;)

Nu ska jag kolla in lite andra saker innan jobb så....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar