fredag 5 november 2010

God morgon världen ♥

Nu har vi helgen jag och Elis och det märks för han sover fortfarande....men strax ska jag gå och väcka honom, våran lille sjusovare...Så skönt att han gillar att sova på morgonen, för det gillar jag med =P

Idag ska vi åka och handla, sen ska vi nog se till att träffa Anna och lilla Ebba, jag och Anna ska prata lite jobb...Annars har jag inget bestämt för helgen och det känns rätt gött....fixa lite med smycken tror jag...som det här armbandet. Har fått kommentarer om att många gillar det och har faktiskt nån beställning med. Själv använder jag mitt egna nästan dagligen...

Tiden går fort och snart är det jul,
så vill du ge någon nära och kär
ett smycke eller unna dig själv ett,
kan det vara bra att vara ute i god tid.

Maila mig på madebymli@live.se om du vill ha kontakt

Nu ska jag väcka vårt lilla troll...Ha bra dag på er vänner! så hörs vi snart igen..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar