lördag 6 november 2010

Fundersam

Hmm, idag är Marcus iväg och fiskar och det blåser ganska mycket så han måste vara riktigt försiktig! För han är ju själv i båten...

Ja det jag funderar på är vad jag och lilleman ska hitta på idag, ska vi dra över till Karlstad bergvik och Ikea och kolla lite eller ska vi vara hemma och fixa lite?! Hmm tål att tänkas på...får se vad vi bestämmer oss för...vill ju kolla efter lite julklappar kanske...ja jag vet ute i god tid, men det är skönt så slipper man stressa i dec! Måste bara berätta oxå, beställde hem kläder från H&M till Elis till jul, finkläder med finbyxor, väst och en body med fluga, Elis kommer vara så stilig på julafton :-)

Som vanligt så sover ju Elis fortfarande, så jag själv ligger och drar mig i sängen och bloggar från min iphone...så nöjd med denna telefon :-)

Nej jag kanske får ta och bestämma vad vi ska hitta och stiga upp!!!!

Karlstad - hemma?
Hemma - Karlstad?

Nja det blir nog Karlstad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar