lördag 30 oktober 2010

Ska verkligen bättra mig...

Tycker själv nu att jag är för tradig på det här med att uppdatera...när jag väl har en stund över så tänker jag att nu ska jag berätta hur min dag har varit...men så blir det att man surfar in på annat...hmm...

Ja jag har blivit frälst på det här med auktioner och jag ska se till att vinna ett Ole Lynggaard kullås i guld...för det vill jag ha :-) så det så!

Idag har jag och Elis fixat lite och i eftermiddags var vi på Ikea och shoppa lite, blev lite småkrafs och annat bös...Vi var till doktorn i fredags och Elis har nu fått mollipect, lite bättre är det men han hostar en del ändå :-/

Vet att det är långt kvar till jul, men eftersom det är en högtid jag gillar starkt har jag redan...ja jag vet *ler* börjat tänka på julklappar...har typ klart till de mindre barnen, Elis, Ebba, Eila och Stig...ja Ullared is tha shit när det gäller leksaker...även om vi bara ska fira med mor och far och farmor så kommer jag ge nåt litet till de flesta ändå :-) för att jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar